Fischer Anikó

Fischer Anikó vagyok. De hogy ki is vagyok valójában? Napról napra, óráról órára változunk, és az a sok minden, ami bennünk lakozik, tőlünk függ, hogy mivé forrja ki magát. Minden, amit írhatnék, az az én szemszögemből mutatna be, előtérbe helyezve olyan dolgokat, tulajdonságokat, amelyek nekem fontosak! De, Neked, mit adhatok, mit kaphatsz tőlem? Erre a legegyszerűbb válasz, gyere, ismerj meg! Ismerd meg az érintésem, add át magad, azoknak az energiáknak, amelyek bennem lakoznak, amelyekkel a te gyógyulásodat, önismeretedet segíteni tudom. Munkálkodjunk együtt, hogy az úton, melyen elindulsz segítőd lehessek. Mivel is segíthetek Neked? Talán úgy tudom a legjobban bemutatni, ha leírom, azokat a gondolatokat, amelyek az általam képviselt terápiák által megjelennek bennem.
A Pránanadival 2009-ben kezdtem ismerkedni. Egyből magával ragadott az a tiszta energia, amelyet érintés útján közvetítünk a hozzánk gyógyulni járó partnereknek. Ami átjárja az egész tested, feltölt, frissít, ellazít, jól érzed magad. És már itt is van a kulcsszó, érintés. Mennyi mindent közvetíthet egy apró mozdulat.
Shiatsu, ez egy másfajta érintés. 2009-től tanulom, és ez a folyamat azt hiszem, egy életre szól. Az emberrel foglalkozunk, az emberrel, ami egy nagyon összetett és bonyolult és egyben egyszerű „szerkezet”. Ennek megfelelően a terápia is összetett, sokrétű, személyre szabott, teljes. Ami nemcsak a testnek, de a léleknek és a szellemnek is jó. Tanulmányaim során talán a legfontosabb, amit tanultam, az az alázat. A test iránt, a lélek iránt, a szellem iránt. Mert a testünk egy nyitott könyv, minden problémánk bele van írva! Csak meg kell tanulni olvasni. A tested érintésével a lelkedet is megszólítjuk, a szellemedet is csiszoljuk. Ismerkedsz magaddal, a határaiddal. Ebben próbálok meg segíteni, támaszt adni, kísérni, bíztatni.
És egy újabb érintés, Lomi Lomi Nui. Itt a testet a maga valójában érintem, ruha nélkül, ahogy megszülettünk. Ha erre a masszázsra gondolok, nekem mindig az anyaság jut az eszembe. Átölel, cirógat, biztonságot ad, ha kell erőteljes, ha kell, elringat, és még sorolhatnám, nagyon széles a paletta. De az anyai szeretetet sem lehet pár szóval összefoglalni. Masszázs közben csodaszép zene szól, és csak hagyd magad, hogy ezzel a más minőségű érintéssel gyógyulj, épülj, frissülj, vagy szabadulj meg olyan gondoktól, melyek már régóta gyötörnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése